Logo strony
RODO

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że portal ischool.com.pl (dalej: Administrator) przetwarza Państwa dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Celem wypełnienia obowiązku informacyjnego określonego art. 13 RODO informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest AWA System z siedzibą w Szczecinie, ul. Generała Ludomiła Rayskiego 4/38, 70-426 Szczecin, NIP: 8512684916, e-mail: kontakt@awasystem.pl,
  2. z Administratorem można się kontaktować:
    - za pomocą poczty elektronicznej, na adres: kontakt@awasystem.pl
  3. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
  4. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu świadczenia usługi drogą elektroniczną, w szczególności utrzymania konta klienta na portalu, a także zawierania i wykonywania umów sprzedaży, w tym uiszczania zapłaty za opłacone abonamenty, dostępu do płatnych części stron, przesyłania powiadomień o realizacji zamówień, realizacji procesu reklamacji oraz zapewnienia prawidłowej obsługi klienta, dopasowania oferty reklamowej do potrzeb klientów, prezentacji reklam i przesyłania informacji handlowych, obsługi zgłoszeń i reklamacji, umożliwienia kontaktu pomiędzy użytkownikiem a administratorem,
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych może być wyrażona przez Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), konieczność podjęcia działań na Państwa żądanie osoby (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub też cele związane z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem administratora jest konieczność oferowania klientom możliwie najlepszej jakości obsługi, dopasowania oferty potrzeb i oczekiwań użytkowników, a także prowadzenie działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych,
  6. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w wykonywaniu zadań określonych w pkt 4, obsługujące procesy niezbędne do przesyłania powiadomień o realizacji zamówień, a także w zakresie rozliczeń należności,
  7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do świadczenia usług lub w innych celach wskazanych w pkt 4 powyżej,
  8. Mają Państwo prawo do:
    - żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
    - żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych,
    - żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
    - cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych,
    - wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  9. Informujemy, że nie macie Państwo ustawowego obowiązku podania danych osobowych, jednakże obowiązek ten może wynikać z przepisów szczególnych. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być w szczególności brak możliwości świadczenia usług na Państwa rzecz, w szczególności brak możliwości zarejestrowania konta.